Σάββατο 24 Φεβρουαρίου 2024

Πάντα: εικαστικές δημιουργίες στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων

 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: Φροντίζω το Περιβάλλον

Τίτλος εργαστηρίου: «Πάντα και W.W.F.»

Βαθμίδα: Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση 
Χρονικός προσδιορισμός
Φεβρουάριος 2024
Διάρκεια: 4 ώρες
ΜΕΣΑ και ΥΛΙΚΑ: Αφίσες και εικόνες της αρκούδας Πάντα από περιοδικά, έντυπα ή από το
διαδίκτυο, υλικό της W.W.F., Περιοδικό «Δημιουργικό Εργαστήριο» - τεύχος 5, laptop, χαρτιά
ζωγραφικής, μαρκαδόροι.
ΣΤΟΧΟΙ:
Οι μαθητές/μαθήτριες καλούνται:
➢ Να γνωρίσουν το είδος της αρκούδας Πάντα, τη δράση του W.W.F. και να αποκτήσουν
οικολογική ευαισθησία.
➢ Να επιλέγουν βέλτιστες λύσεις και να διατυπώνουν συμπεράσματα.
➢ Να υιοθετούν θετική στάση και υπεύθυνη δράση απέναντι στο περιβάλλον.
ΔΡΑΣΕΙΣ:
Οι μαθητές/μαθήτριες της τάξης:
➢ Ανατρέχουν σε έντυπα, σε περιοδικά και στο διαδίκτυο προκειμένου να συλλέξουν
εικόνες και πληροφορίες για την αρκούδα Πάντα. Μαθαίνουν για τα μορφολογικά
χαρακτηριστικά της, τα μέρη που ζει, τις διατροφικές της συνήθειες, τον τρόπο
προστασίας της ως είδος προς εξαφάνιση και τη δράση του W.W.F..

 ➢ Ακούνε από την Παιδαγωγό το παραμύθι «Ιστορία ενός μικρού Πάντα» της Μαρίας

Διαμαντοπούλου, που φιλοξενείται στο περιοδικό «Δημιουργικό Εργαστήριο», τεύχος 5
και περιγράφουν τη συνοδευτική αφίσα/ζωγραφιά. Συζητούν, εκφράζουν
συναισθήματα, υιοθετούν σχετικό με το θέμα λεξιλόγιο, κατανοούν και σχολιάζουν την
ιστορία.

➢ Εκφράζονται μέσω του ιχνογραφήματος, ζωγραφίζοντας την αρκούδα πάντα.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ:
Η αξιολόγηση θα γίνει μέσω του βαθμού εκδήλωσης ενδιαφέροντος των μαθητών/μαθητριών
γύρω από το θέμα, της ετοιμότητάς τους να συμμετέχουν σε συζητήσεις και να αντιλαμβάνονται
τα μηνύματα των πληροφοριών που λαμβάνουν, του βαθμού συμμετοχής τους στις σχετικές
εικαστικές δημιουργίες, καθώς και μέσω του απολογισμού των γνώσεων και στάσεων που
αποκτήθηκαν μετά το πέρας του εργαστηρίου.
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ:
Πεντέρη, Ε., Χλαπάνα, Ε., Μέλλιου, Κ., Φιλιππίδη, Α., & Μαρινάτου, Θ. (2022). Πρόγραμμα
Σπουδών Για την Προσχολική Εκπαίδευση – Διευρυμένη Εκδοχή (2η Έκδοση, 2022 ΙΕΠ). Στο
πλαίσιο της Πράξης «Αναβάθμιση των Προγραμμάτων Σπουδών και Δημιουργία Εκπαιδευτικού
Υλικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης» του ΙΕΠ με MIS 5035542.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.