Με αφόρμηση άσκηση ετοιμότητας για τον σεισμό που προηγήθηκε, οι μαθητές/μαθήτριες απεικονίζουν μέσω ιχνογραφημάτων με μαρκαδόρους και κηροπαστέλ τα τρία βήματα του πρωτοκόλλου ετοιμότητας.
«Με
το πρώτο σύνθημα της σφυρίχτρας κάλυψη των μαθητών/μαθητριών κάτω από τα
τραπέζια, σε συγκεκριμένη θέση έκαστος/εκάστη και παραμονή μέχρι τη λήξη του
σεισμού»
«Με
το δεύτερο σύνθημα της σφυρίχτρας στοίχιση μαθητών/μαθητριών. Ορισμός
συγκεκριμένου/συγκεκριμένης μαθητή/μαθήτριας στην πρώτη καθώς και στην
τελευταία θέση, που θα λειτουργούν ως "οδηγός" και ως
"φύλακας" της ομάδας αντίστοιχα»
«Με
το τρίτο σύνθημα της σφυρίχτρας ασφαλής και οργανωμένη έξοδος των
μαθητών/μαθητριών από τον χώρο του Νηπιαγωγείου με κατεύθυνση τον αύλειο χώρο
του συστεγαζόμενου Δημοτικού Σχολείου (χώρος καταφυγής)»


