ΔΡΑΣΕΙΣ:
Στο πλαίσιο της θεματικής ενότητας "Φροντίζω το Περιβάλλον" των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων οι μαθητές/μαθήτριες της τάξης:
ΔΡΑΣΕΙΣ:
Στο πλαίσιο της θεματικής ενότητας "Φροντίζω το Περιβάλλον" των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων οι μαθητές/μαθήτριες της τάξης:
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: Φροντίζω το Περιβάλλον
Τίτλος εργαστηρίου: «Πάντα και W.W.F.»
➢ Ακούνε από την Παιδαγωγό το παραμύθι «Ιστορία ενός μικρού Πάντα» της Μαρίας
Θεματικό Πεδίο: Παιδί και Επικοινωνία
Θεματική Ενότητα: Γλώσσα
Οι μαθητές/μαθήτριες μέσα από μια σειρά λεκτικών παιχνιδιών, παιδικών ποιημάτων και καθημερινών παραδειγμάτων αντιλαμβάνονται την έννοια των αντιθέτων. Καλούνται να αντιστοιχίσουν καρτέλες με ζεύγη αντίθετων λέξεων, να εντοπίσουν το ζευγάρι τους, ανάλογα με την κάρτα που κρατά ο καθένας/καθεμιά, και να δώσουν ένα παράδειγμα αντίθετων εννοιών, αφού ολοκληρωθεί η δραστηριότητα.
Απολαμβάνουν την αφήγηση του παραμυθιού «Το Αντίθετο», συγγραφέας: ΤΟΜ ΜΑΚΡΕΫ, εικονογράφος: ΕΛΕΝΑ ΟΔΡΙΟΘΟΛΑ, εκδόσεις ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗ και κατόπιν εκφράζονται μέσω ατομικών ιχνογραφημάτων, αποδίδοντας την ιστορία.
Βιβλιογραφία:
Βασική Βιβλιοθήκη Προσχολικής Εκπαίδευσης, Εύη Γάκου, Προαναγνωστικές Δραστηριότητες, εκδόσεις Καστανιώτη.