Παρασκευή 20 Μαρτίου 2020

1,2,3,4...

1, 2, 3, 4...
και μαθαίνουμε τους αριθμούς μέσα από το παιχνίδι της ζωγραφικής!
* Ιχνογράφημα με μαρκαδόρους
Πρόταση δημιουργικής έκφρασης:
Ζητούμε από τους μαθητές να διπλώσουν μία κόλλα Α4 σε τέσσερα κομμάτια. Καθώς την ξεδιπλώνουν, πάνω στις τσακίσεις σχηματίζεται ένας σταυρός. Τον σχεδιάζουν, επιμερίζοντας -κατά αυτόν τον τρόπο- το χαρτί σε τέσσερα κομμάτια. Σε κάθε ένα από αυτά αναγράφουν τους αριθμούς από 1-4 και ζωγραφίζουν τόσα λουλούδια όσα αναφέρει ο αριθμός (σύνδεση πληθικότητας και αριθμητικού συμβόλου).
Τα έργα των παιδιών:

Λουλούδια,
χρώματα, 
αριθμοί!
Μάρτιος, 2020.
Παιχνίδια
Πατώντας στους συνδέσμους:
1.https://learningapps.org/display?v=p3kpedh8j20
 προσπάθησε να βάλεις τους αριθμούς 1-5 στη σωστή σειρά.
2.https://learningapps.org/display?
v=p6za82fn520
προσπάθησε να βάλεις στη σωστή σειρά τους αριθμούς 6-10
3.https://learningapps.org/display?v=pv99cuw8a20
παίξε Memory με τους αριθμούς 1-5
4.https://learningapps.org/display?v=pir1yzjd320
παίξε Memory με τους αριθμούς 6-10