ΣΤΟΧΟΙ:
Να συζητούν, να μοιράζονται εμπειρίες, να αναζητούν πληροφορίες, να ανταλλάσσουν απόψεις, να μαθαίνουν, να επικοινωνούν. (γλώσσα, προφορική επικοινωνία)
Να καταλάβουν τις αιτίες καταστροφής του δάσους. (μελέτη περιβάλλοντος)
Να αποκτήσουν θετική στάση απέναντι στο δάσος και να ενεργοποιηθούν για την προστασία του. (κοινωνικοποίηση, οικολογική συνείδηση)
Να εκφράζονται ατομικά και ομαδο-συνεργατικά μέσω της εικαστικής τέχνης. (εικαστικά)
Να γνωρίσουν έργα των Ελλήνων ζωγράφων Κώστα Τσόκλη και Γιώργου Ξένου. (εικαστική αγωγή)
ΔΡΑΣΕΙΣ:
Συζήτηση, αναζήτηση πληροφοριών, παρατήρηση.
Οι μαθητές/τριες συζητούν, μοιράζονται εμπειρίες και ανταλλάσσουν απόψεις σχετικά με την προσφορά του δάσους στους ανθρώπους (οξυγόνο/σωματική υγεία, επαφή με τη φύση/ψυχική υγεία, παροχή ξυλείας, χαρτιού, φρούτων, βοτάνων, φαρμακευτικών φυτών). Αναφέρονται στην ευεργετική προσφορά του δάσους στη βελτίωση του κλίματος της περιοχής, στην προστασία από πλημμύρες και στη στέγαση πολλών ζώων.
Εικαστική δημιουργία. Ομαδο-συνεργατικές συνθέσεις "Δέντρα".
Μαθαίνουν από τι κινδυνεύει το δάσος (υπερβολική υλοτόμηση για ξυλεία/θέρμανση, πυρκαγιές από υψηλή θερμοκρασία, γυαλιά, εμπρησμό, ανθρώπινη απροσεξία/ανευθυνότητα). Σκέφτονται τρόπους προστασίας του δάσους (ανακύκλωση, συμμετοχή σε αναδασώσεις, ευαισθητοποίηση της κοινωνίας, κλήση άμεσης δράσης σε περίπτωση πυρκαγιάς).
Γνωριμία με έργα των Ελλήνων ζωγράφων Κώστα Τσόκλη και Γιώργου Ξένου. Περιγραφή αυτών, εντοπισμός στοιχείων που μας εντυπωσιάζουν και έκφραση των συναισθημάτων που μας δημιουργούν.
Εικαστική δημιουργία. Ατομικά ιχνογραφήματα, που αποδίδουν τις πυρκαγιές.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ:
Η αξιολόγηση θα γίνει μέσω του βαθμού εκδήλωσης ενδιαφέροντος των μαθητών/τριών γύρω από το θέμα, του βαθμού συμμετοχής τους στις συζητήσεις και δράσεις που έχουν επιλεγεί, καθώς και μέσω της σύγκρισης των γνώσεων που προϋπήρχαν με αυτές που αποκτήθηκαν μετά το πέρας της διδασκαλίας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.